reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Izakovič

Michal Izakovič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý iný. Občas zamračený, občas veselý a občas nasrdený. A to sú zároveň dôvody, prečo píšem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Brať, či nebrať?

Michal Izakovič

Brať, či nebrať?

Niekedy ma zarážajú veci, ktoré sú bežné a niekedy mi prídu bežné veci divné, nedávno som narazil na príhodu, ktorá sa mi denne vracia pri čítaní periodík a reakcií ľudí na fejsbuku, tak som sa rozhodol ju sem napísať. Snáď niekomu pomôže, keď bude v situácii, v ktorej sa má rozhodnúť ako ďalej...

  • 24. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 142x
  • 0
Ako som dostal upomienku z UPC

Michal Izakovič

Ako som dostal upomienku z UPC

Dnes poobede mi prišiel mail s nadpisom UPOMIENKA. Fúha, hovorím si, divné. Veď na internet mám trvalý príkaz na úhradu už nejaký ten rok, ako sa mi mohlo stať, že som nezaplatil? Kontokorent mám fungujúci, peniažky kontrolujem každomesačne, či úhrady poodchádzali… a napriek tomu toto (toto = vyše 31 eur). Tak som hneď zavolal na číselko v maili a dozvedel som sa…

  • 28. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 217x
  • 0
Ako nebyť H(k)anibalom Lecterom

Michal Izakovič

Ako nebyť H(k)anibalom Lecterom

Prečo nejeme ľudí, keď sú takí výživní? Verím, že trochu morbidné a trochu cynické zamyslenie, ale tak je aspon cítiť, že je moje :)

  • 28. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 101x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu