reklama

Ako som dostal upomienku z UPC

Dnes poobede mi prišiel mail s nadpisom UPOMIENKA. Fúha, hovorím si, divné. Veď na internet mám trvalý príkaz na úhradu už nejaký ten rok, ako sa mi mohlo stať, že som nezaplatil? Kontokorent mám fungujúci, peniažky kontrolujem každomesačne, či úhrady poodchádzali… a napriek tomu toto (toto = vyše 31 eur). Tak som hneď zavolal na číselko v maili a dozvedel som sa…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Koncom januára som prehadzoval internet. Teta (alebo ujo, budem trochu fabulovať :) ) u priehradky mi akosi zabudol/la povedať, že ma to bude stáť 20 éčok. Vyreklamovateľné to nie je, v UPC mi tvrdia, že mi to určite musela oznámiť. Nuž, keby mi to oznámil/a, tak by som si dal zaviesť nový program, keďže v danej dobe by to bolo lacnejšie. Nehovoriac o tom, že kedysi to robili zadarmo (prenos internetu bez montáže). Ale dobre, to som si povedal, že som si objednal službu, nech ju teda zaplatím, nič nie je zadarmo, že áno…

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre, ale kde sú tie zvyšné eurá? Tak som sa dozvedel, že mi začali účtovať telefón, ktorý nepouživam, ale mohol by som (ale akosi nemôžem, lebo nemám na to aparát, čo veľmi dobre v UPC vedia, kedže mi ho po dohode so mnou, že ho používať nebudem, nedodali). Toto mi tiež teta/ujo akosi pozabudol/la povedať, že s prenosom existujúceho internetu a zmluvy mi túto zmluvu bez môjho vedomia zmenia a vyrúbia poplatky za to, čo nepoužívam. Dozvedel som sa dokonca, že mi nejako nestačí základný výber programov... hééééj? Tí, čo ma poznajú, vedia dobre, že televízor už pár rokov nesledujem, občas si pustím lampu z archívu (keď už platím tie koncesy). Nuž, a najkrašie na celej veci bolo, že po tom, čo som ohúrene zistil ako ma táto firma veľmi slušne podviedla, mi ešte teta (na telefóne bola veľmi príjemná teta) oznámila, že či nechcem nejaký hyperrýchly internet. Po takomto čosi sa tváriť, že je to všetko moja chyba, veď mám sledovať faktúry, no nič moc. Aj keby som ich sledoval, tak by som sa musel diviť, že prečo zrazu platím viac, keď jediné, čo som zmenil je odberné miesto, či ako to oni volajú...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No, a na budúci mesiac im ešte podarujem dve eurá za upomienku vygenerovanú automatickým systémom... no nech sa páči...

Michal Izakovič

Michal Izakovič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý iný. Občas zamračený, občas veselý a občas nasrdený. A to sú zároveň dôvody, prečo píšem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu